rilexxx

https://www.youtube.com/watch?v=J4lTCW2jWi0

14 Disember 2013

Mr. Pilot in My Dreams... hiihiihh

Assalamualaikum... :)

hehehee....na taw x..tyme niee aku tgh senyum sorg2 mcm org gler.hahhaa..nie sume sbb topic kat atas tue..heheee...
aduii la haaii..."Pilot Oh Pilot kapan seh mau ketemu" hehee
korang na taw x..?? sbnarnye kan..sebnarnye kan...hihihi..sebenarnye aku selalu berangan na dpt suami pilot..aku pown xtaw nape aku suka sgt dekat pilot niee...ermmmm mybe la kan sbb dyeorg punyer uniform smart kot...heeii kalau la terserempak dgn pilot dpn mata siap dgn uniform dye + hensemmm Woww mahu pengsan aku kat stu gak.... hahahaa.. >Hyeee berangan-berangan jew< tu jeew termampu..berangan...

meehh na cter....firssttt skali aku suka sgt dgn pilot nie disbbkan cter Cina kat Tv..emm tv2 ke tv3 ehh dulu...??lupe da,,cter tu mase aku kecik2 ag..pilot kat dalam cter tu ensem2 kot..hahhaa...mase tu kecik lagi..tgk bodo2 macam tu jew laa..hehee
                                                               
lepas tu cinta berputik kembali ble aku bace novel Manisnye Cinta....Owwhhh uoll's na taw x...watak Nazmi tu...alahaaaiii so sweett....da la ensem,pilot lak tu...aduuuii haaiii........jeless btol aku dgn Ifti Liyana tuee....hmmmm...arghhh novel semata2...haha..sedapkan aty  katakan.....


disebabkan Pilot tu jugak laaa...aku selalu jew pandang langit...na tgk flight..hehee..dulu boley katakan tiap2 malam aku pandang jew langit tu....bestt wow pandang jew nmpak flight...hahahhaa..siap ckp lagi sesorg..."awakkk bawak flight elok2 ehh..nnt jumpe lagi..bye awakk" hahhaha....buatnye pilot tu da tua..baya2 pakcik2 mmg nayaa...hihihi  
                                                                     

haa...sambung lagi...tahun lepas..ade pulak la drama melayu niee buat cter sal pilot milot niee...tajuk dy Landasan Cinta...Wulaweehhh....pelakon dy shah Jaszle boley tahan hensem gak la dye tu..tambah2 pakai uniform cam gtu lagi la bertambah kehenseman dye....hahaa...tyme tgk cter tu aku asyik sengeh2 macam kerang busukk jeww depan tv....sewel da aku niee... tp betol la weyyhh aku mmg sukakan pilot...


Kalo dulu member2 aku slalu tny...aku suka lelaki kerja ape,,,aku ckp la pilot....korang taw x...dyorg gelakkan aku...ade ckp xpyh la pilot..sbbnye kalo dgn pilot nie..
1) selalu kena tinggal
2) nnt suami ade skandal dgn pramugari yg lagi chanteqq dr ko >>waahh kuanggjakk<<
3) ade madu --kalo sggup xpe-- >>isyyhh xmoo la den<<
haaaa tu laa antara nasihat2 dyeorg.NASIHAT keww..?? hahaa..
isyhhhhh... xmoo la laki gtu...xmoo....xmooo...

naahhh...ambk kau entry aku kali nieee pasal JURUTERBANG yg sentiasa terbang ke awan biru.......aku tulis entry sal topik niee..sbbnye aku baru lepas layan balik drama melayu tuu..Landasan Cinta tu..hheeee...tu yg tersenyum sorg2 niee....

errrmmmm,,,,agak2nye ble ehh boley jumpe dgn pilot...??????? parah-parahh ble da meroyan mcm nie...
xpelaaa berangan jew....bukan kena bayar pown kan..hehehee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan