rilexxx

https://www.youtube.com/watch?v=J4lTCW2jWi0

10 September 2013

Welcome To Our Family Sayang

Assalamualaikum...saudara saudari cikibomm cikiboomm..hehee...
mudah-mudahan sihat la sume... jap ag ade klas nie...na tdow tp tetbe trase na upate my blog cayam niee..hehe
cepatnya masa berlalukan..pejam celik dan msuk bln 9...xlama lagi na final dah, sedeynyee lpas final berpisah dgn kengkawan...entah bile dpt jumpe ag...msing2 da na pegi Li...sume jauh2...ade pahang, perak, johor, terengganu, ad yang kat kl nie gak...dan aku semestinya di kelantan...Tanah tumpah darahku...ceeeyhhh2 xbley blaa...hmmm na wat camne kan..setiap pertemuan pasti ade perpisahan...

                na nyanyi skit laa :D
"bertemu dan berpisah adat manusia biasa..
hilang dimata dihati tidak lupa
berdoalah kita agar aman dan sentosa
semoga berjumpa lagi dilain masa"

hanya 2thn setgh msa bersama,tiba masa kte berpisah..xpelahh berpisah dimata bukan dihati kan kawan-kawan...xmoo la sdey2 ..ad jodoh jumpe lagi..InsyaAllah..

Ermm..bukan na cter sal berpisah sebnrnye niee..aku na story mory sal title yg kat atas tu... :) hehe
Alhamdulilah,,syukur kehadrat Allah s.w.t.. .kakak aku yana..selamat melahirkan baby boy yg sememangnya dinanti2kan oleh kami sekeluargaa..maklumlahh anak buah rmai sgt girl..tringin sgt na boy..

                         taddddaaa..........niey la dy cucu lelaki pertama dalam fmly sy..hehe

geramnye..na cium2 dak nie..

xcited gler aku,,hahaa...bab2 bg nme bby nie aku paling suke..hahaa,,,dlu byk gak la aku bg senarai nme bby kat akak aku...poningg dy na milihh..hahaa...emm Aku paling suke name Irsyad Dzakwan..xtaw npe suke gler nme tu...akak aku yante plak bg nme Ziyadlais kot,,,cm gtu kot eja..xingt r.. last2 abg ipar aku kasi name Wan Irsyad jew,,,,sdeyyy makcik awak nie taw..knp x tmbh jew skit ag Dzawkan??huhuhu...kan sedap Wan Irsyad Dzakwan....

Waaaarghh...xpelaaa.. Acad name manje kot..haha.."acad,,acad nnt bile da besar jadi anak yg soleh taw,,taat pd ibubapa,,jgn nakal2..moga jadi budak yg bijak>>Dzakwan mksud Genius,,sygnye nme tu..k laa tayamm acad ketat2" heheeee

                                      Hai acad...nie la makcik awak yg comel..hahhaa
                   
skrg nie acad ade kat kampung kan...bestnyee dpt balik kg...aku nie xtaw la dpt bilik ke x rye aidiladha nie...tkot exam jew tyme tu..huhu

okeee...da dkat kol 3...ambe na tdow jap,,,ade mase kte coret2 lagi yeaaa...byeee sumee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan