rilexxx

https://www.youtube.com/watch?v=J4lTCW2jWi0

06 Disember 2013

Penghujung Tahun 2013

Assalamualaikum....

cepatkan masa berlalu...da na abez tahun nie..lpas nie da 2014 bermakna umor2 kalian pown semakin meningkat..Oucchh maknanyee aku pown da na masuk 21 tahun...wahhhh...da boley kawen niee..hahhaa

ermmm mmg btol la cepat sgt masa berlalu..last aku update blog bulan september,,now da msuk bln december....rase macam kejap jeww...owhhh yeaaa ckp pasal update blog nie...hehee...ade sorg Hamba Allah nie,,rndu na bce tulisan aku kot..kih3...xsangka lak aku ade jgk orang bace blog aku nieyhh...blog yg membosankan,,x menarik langsung....na kate BEST...memang tak r kan....huhuhuhu

okeee jomm...bace ape aku na tulis niee....kih3

korang na taw x...umor aku skrg da 20tahun..thn dpn 21..na dijadikan cter la kan..skrg aku berada pada semester dan thun akhir kat UTM...yahhhhooooo da na grad...xsabaa kot..hahahaa...xsabar na abes kan prtikal..huhuhu

owhh yaa na cte niee..skrg kteorg da xblaja kat UTM tu..skrg aku tgh menjalani LATIHAN INDUSTRI..
aku buat Li kat JPPH Kota Bharu..ta taw na cter ape sal tmpat prtikal...buat masa skrg xde yg menarik lagi bagi aku...lonieeyyy tgh blaja daftar kes and lukis2 pelan gtu laa..hmmmm...benci betol laa...kenape ehh UTM prtikal smpai 5 bulan??? dak2 UITM smpai bulan 3 jew kot...da la aku msuk dulu,,,,nnt dyeorg yg bla dulu...adooooiii....sabarr jelaaa....

Ehhhh...nieyyy,,nieeyyy....yg tgh bace blog aku niee...korg dgr x lagu tu..?? heee
aku suka gler kot kat penyanyi dy,,,En.Mimpi...Siapakah gerangan anda??
suara dye...Mak aaiii.....cair hati sayaa Wooww...
aku nie slalu gak la layan lagu2 parody dye dkat u-tube...best kot suara dye....tapi sayang beribu kali sayang...aku masih belom mengetahui sape dye nie sebnarnyee...huhu


Sayang Ku Benar2 Sayang Pada Diri Mu........

"Saya TerJatuh Hati Pada Suara Anda En. Mimpi" heeee.......



oke laa...setakat nie dulu..buat masa niee...na pegi masak la puloppp....daaaaa :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan