rilexxx

https://www.youtube.com/watch?v=J4lTCW2jWi0

18 November 2014

Saya Dah Graduate.... Saya Dah Na Abes Sem... kekekeke

holaaaa....Assalamualaikum...

akhirnyaaa..menari-nari jugak jari jemari aku atas keyboard nie..heee
so sebgai permulaannyee..sudah hampir 3bln aku bertapa di bumi johor..blaja dan terus blajaa..da na abes sem pon..dlm 3mggu ag exam..lajuuu kan...haha..rase last update baru ura2 na ke johor...tgk2 da na abis sem..hahahahaa....bz nokkk...walau hakikatnya xbz pown....tenet jeww kedekot..heee ^_^

aku kann...xcited na cter yg ayat first kt atass terrr...hehee...
so akhirnyaaa...aku secara rasmi-seerasminnyeee telah diiktirafkan sebagai pemegang scroll diploma in property management...cehhh ayaattt cam power jeww..diploma je pown..haha...xcited makk enon...hahaaa... ofkozz laaa...setelah hampir 3taon penat lelah di UTM,KL...lastly Ma & Ayah dpt nengok anaknyee melangkah naik ke pentas yang Gah gitu,,,hikhikhikhik....

Alhamdulillah,,,selesai sudah diplomaa....kte wait 4 next step yeaa..InsyaAllah Ma & Ayah akn tgk anaknyee memegang Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Harta Tanah...lagi 3tahun..Aminnn... =)

hokeyyy tokeyyy....jom layan gmbo..




                                     pembakar semangat ku...
                                               





                                    my lovelyyy....tomey..tomey

                                  comey nyo ma sayooo...heee




                    xlamoo kakak pulopp..brapo taon lagi ehh..hee
 
                   alolololo....qaseehhh bam bamm...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan